.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند. کدام منتخبان مجلس جدید «یازدهمی» هستند؟
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.(ادامه)
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد. درخواست 97 نماینده مجلس: اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو اعلام شود
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
حضور فرماندهان کل سپاه در کنار هم نیز از دیگر برنامه های قابل توجه این مراسم بود که مجری مراسم از سرداران رضایی، صفوی، جعفری و سلامی خواست تا برای همبستگی در برابر دشمنان، در کنار هم قرار گیرند....(خبر)
(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
پرسابقه‌ترین اعضای مجلس خبرگان
در ادوار اول و دوم مجلس خبرگان 85 نفر، در دوره سوم 89 نفر و در دوره چهارم 86 نفر وارد مجلس خبرگان شده‌اند.(ادامه)
اسامی 104 پیکر بازگشته به ایران/بازگشت پیکر8 مازندرانی
سازمان حج و زیارت فهرست 104 زائر ایرانی جان‌باخته در فاجعه منا که با پرواز صبح امروز (شنبه) وارد کشور شدند را منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: آئین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران صبح امروز با حضور معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد. 
آیین معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد
شمال نیوز: آئین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران صبح امروز با حضور معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد. (ادامه)
انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی مازندران
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی در حکمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
انتشار دفترچه آزمون استخدامی کتابخانه‌های عمومی مازندران
(ادامه)
تعهد 124 میلیارد ریالی خیرین در نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران
(ادامه)
احداث کتابخانه مرکزی بهشهر با جدیت دنبال شود
(ادامه)
خیران مازندرانی به «یار مهربان» کمک می‌کنند
(ادامه)
نخستین جشنواره خیران کتابخانه‌ساز برگزار می‌شود
(ادامه)
پیام تسلیت سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت درگذشت استاد علی بابا عسگری
(ادامه)
۵۹پروژه کتابخانه درمازندران دردست اجراست
(ادامه)
کتابخانه استاندارد نوشهر ساخته می شود
(ادامه)
تشییع پیکر مرحوم مشفق کاشانی آغاز شد
(ادامه)
دوره آموزشی مشاوره کتابدار در ساری پایان یافت
آیین اختتامیه سومین دوره آموزشی مشاوره کتابدار در ساری برگزار شد(ادامه)
مازندران میزبان سومین دوره آموزشی مشاوره کتابدار نهاد کتابخانه های عمومی کشور
(ادامه)
اهدای 3500 جلدکتاب به کتابخانه های مازندران درهفته کتاب
(ادامه)
در این مراسم که چهره های فاخر ادبی چون استاد کیوس گوران، استاد حسین اسلامی و دیگر فعالان ادبی استان حضور داشتند، از 50 کتابدار، کتابخانه های عمومی برتر و خادمان کتاب مازندران تجلیل شد... خادمان کتاب مازندران تجلیل شدند
در این مراسم که چهره های فاخر ادبی چون استاد کیوس گوران، استاد حسین اسلامی و دیگر فعالان ادبی استان حضور داشتند، از 50 کتابدار، کتابخانه های عمومی برتر و خادمان کتاب مازندران تجلیل شد...(ادامه)
گلایه کتابخانه ها از برخی شهرداری ها
باقری ضمن گلایه از برخی شهرداری ها در عدم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری ها، از شهرداران خواست مشکلات کتابخانه های عمومی را مانند دیگر مشکلات شهری بدانند. (ادامه)
افتتاح 2 کتابخانه دربابل توسط خیرین
(ادامه)
سیمین بهبهانی با شعر و موسیقی بدرقه شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.